Продавець Шапки оптом KANTAA розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
604 відгуків
+380 (68) 058-78-06
+380 (66) 481-51-87
Шапки оптом від виробника KANTAA
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін (повернення) належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог: товари новий і не був у використанні; збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (не ушкоджена упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості); збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару. Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право: здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар. придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості. повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються на банківську картку споживачеві не пізніше трьох днів з дня повернення товару). Повернення та обмін можна оформити: по телефону +380(68)058-78-06 +380(66)481-51-87 Відправити на обмін / повернення можливо Новою Поштою, або Укрпоштою, адресу Вам повідомить менеджер. Після відправки повідомте будь ласка номер накладної. Повернення товару належної якості (якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням) можливе якщо: не пройшло 14 днів з моменту отримання товару у відділенні кур'єрської компанії; товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався; повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики); товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі покупцеві (без будь-яких пошкоджень і дефектів). Якщо товар відповідає вище зазначеним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 3 робочих днів. Пересилання здійснюється за рахунок покупця. В яких випадках оплачуємо ми за доставку: заводський брак не той розмір, колір, або модель

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner